اگه واسه گلتون دنبال یه گلدان خاص میگردید که هیچ وقت از مد نیفته و زیبایی گل رو چندبرابر کنه گلدان شیشه ای بهترین گزینس.علاوه بر اینکه گلدان شیشه طرح های زیادی داره و مدام داره به روز میشه و هم برای گل طبیعی مناسبه هم گل مصنوعی.

حالا بهتون میگم که هرفرم گلدان شیشه ای برای چه گلی مناسبه. البته این نکته برای گلدان هایی از جنس دیگه هم کاربرد داره.

گلدان شیشه ای استوانه

برای گل‌هایی با قد و ساقه بلند مانند گل های رز گلدانی بلند و باریک انتخاب کنید.
گل های  بلند مثل آفتابگردان، رز و لیلیوم را در این نوع گلدان‌ها قرار دهید تا زیبایی ساقه های آنها و بلند بودن ساقه آن به خوبی خود نمایی کنند.قرار دادن یه دسته و یا حتی یک شاخه گل در این نوع گلدان‌ همه چیز رو مرتب و زیبا نشون میده. پس از آنها در دکوراسیون خونه حتی روی زمین هم می توانید استفاده کنید.

گلدان شیشه ای ساعت شنی

خب این مدل گلدان شبیه ساعت شنی از پایین پهن، کمر باریک و دهانش بازه.
این گلدان برای گل‌های درشت و بزرگ با ساقه کوتاه خوبه. مثل میخک، رز. شکل جالب این گلدان، زیبایی گل‌های شما را چند برابر نشان میدهد.

گلدان شیشه ای گرد

گلدان گرد، تقریبا مثل تنگ ماهیه.
انتخاب گلدان شکل گرد برای هر گلی مناسب نیست. اما اگه دسته گلی محکم و استوار، با گل‌هایی مثل لاله، رز و … داخل آن بذارید، خیلی زیبا میشه. باید ساقه گل را به اندازه قد گلدان کوتاه کنید تا به خوبی داخل گلدان بایسته. گل‌ ها را یکم با سلیقه خودتون مرتب کنید تا گنبدی شکل یا به اصلاج قارچی شکل بشه.
در غیر این صورت توی این گلدان گلها بی نظم و شلخته به نظر می رسند! رمز استفاده از گلدان گرد، ساقه های کوتاه و محکمه که منظم چیده بشه.

طرح های دیگه هم مثل مستطیل و گلدان لیوانی و …. داره.که هرکدوم قشنگی خودشو داره.

راستی یکی از جذابیتای گلدان شیشه ای اینکه که رنگایی داره که روح ادم رو جلا میده و ترکیب این رنگا با طبیعت با گلهای زیبا واقعا بینظیره.

(سایت سم دی بی هیچگونه مسئولیتی درباره کیفیت کالاهای زیر ندارد و صرفا جهت راحتی در انتخاب شما آنها را انتخاب کرده است)

معرفی چند محصول مرتبط

مطلب قبلیگلدان بتنی چیست؟
مطلب بعدیسم حلزون کش چیست؟