استند گلدان چیست؟

جا گلدانی ایستاده که اسم دیگه اون استند گلدانه، این محصول میتونه یک گوشه از طبیعت رو بیاره منزل شما. این محصول مخصوص اوناییه که عاشق گل و گیاه هستن و چندین و چند گلدان توی خونه شون دارن که میخوان جایگاه خوبی برای اونها تهیه کنند و به گیاهانشون نظم بدن.

نکاتی در مورد خرید بهترین استند گلدان

همه میدونیم گیاهی که زیبا و آراسته باشه و گلدانش هم مناسب باشه، بهترین آیتم برای داخل اتاق و گوشه منزله که حال و هوای خاصی به خونه میده. البته وقتی می تونه این کاربرد رو براتون داشته باشه که بتونید یه مدل مناسب از اون رو بخرید، این محصول تنوع زیادی داره همچنین بر اساس سلیقه افراد طراحی شده و سلایق انسانها گسترده است پس میشه گفت این محصول هم دریای بی انتهایی از تنوعه. توجه داشته باشید که استند رو متناسب با فضا بگیرید.  جایی که استند رو قرار میدید خیلی مهمه که در رفت و آمد و جلوی پا نباشه و همچنین نور کافی رو در بربگیره. نظافت استند رو هم مد نظر داشته باشید که همیشه مرتب و آراسته باشه.

کاربردهای استند گلدان:

بعضی از این استند ها مخصوص گلدان هستن و برخی دیگه از اونا برای خود گیاهان طراحی شدن . مدل هایی که برای گیاهان طراحی شدن خودشون جای ویژه برای قرار دادن خاک و گیاه رو دارن و می تونن کار شما رو ساده تر کنن . ولی در نظر داشته باشید مدل هایی که جای خاک دارن حمل و نقلشون خیلی سخته و برای همین محبوبیت زیادی ندارن. دقت کنید که مدل هایی رو خریداری کنید که تعداد جایگاه های بیشتر و ارتفاع بلند تری داشته باشند. البته این ارتفاع نباید حداکثر بیشتر از ۲ متر باشه چون باید فضایی در بالا برای رشد گیاه داشته باشیم.  به وزن تعداد گلدانی که روی اونها  قرار میگیره توجه کنید که جوری طراحی شده باشه که بتونه وزن چندین گلدان رو تحمل بکنه. البته فاصله گلدان ها با همدیگه مهم و قابل توجه هست تا زیبایی گیاه به چشم بیاید.

چه جنسی باید باشه:

یکی دیگه از فاکتورهایی که باید مورد توجه قرار بگیره متریال و جنس استند هست که باید سبک و قابل حمل باشه، البته محکم و مقاوم. استندهای چوبی منزل شما رو زیبا و طبیعی میکنند، سبک هستند و با دکور منزل به راحتی ست میشوند. خیلی ها میگن چوب در معرض رطوبت دچار پوسیدگی میشه ولی با توجه به تجربه شخصی خودم که عاشق فضا سازی با گیاهان هستم خدمتتون میگم مگر ما نمیتونیم حواسمون رو جمع کنیم وآب به اندازه کافی به گیاه بدیم تا آب با مواد مغزی خاک از زیر گلدان نزنه بیرون. تازه زیرگلدانی هم میتونه چاره کار باشه.

متریال دیگه استند های طرح چوب و پلاستیکی که فوق العاده سبک و مقاومند و مدل های فلزی که آبکاری زیبایی روی اونها خورده میشه که میتونه طلایی نقره ای یا مشکی باشه، البته باید به جیبتون یک نگاه بندازین و بعد متریال مناسب رو انتخاب کنید. با آمدن سبک های جدید مبلمان های فلزی استند های فلزی هم با تنوع بالا به بازار آمدن که سبک مدرنی دارن.

رنگ استند ها:

نکته مهم بعدی رنگ استنده. میتونه فاکتور بسیار کلیدی و مهمی برای انتخاب باشه. اگر رنگ نامناسب انتخاب بکنید که به دکور منزل شما نیاد مثل وصله ناجور میشه و اون وقته که پولتون رو الکی خرج کردین.

(سایت سم دی بی هیچگونه مسئولیتی درباره کیفیت کالاهای زیر ندارد و صرفا جهت راحتی در انتخاب شما آنها را انتخاب کرده است)

معرفی چند محصول مرتبط

استند گلدان دکوسیتی مدل pco48m

مناسبت برای گلدان ها با قطر بیرونی 17 سانتیمتر تا 18 سانتیمتر.

استند دکوسیتی با بهترین چوب روس گرجستان ساخته شده بعد از مونتاژ چند مرحله ساب و بتونه کاری با دستگاه های نیمه اتومات روی انجام شده. تا بتواند بهترین کیفیت را به شما عزیزان ارایه کند.

استند گلدان مدل RWI 39 مجموعه 3 عددی

ست سه استند با سه ارتفاع ۳۰ ، ۴۰ و ۵۰ است که هر کدام از آنها دو گلدان را در برمی گیرند. استند ها علاوه بر سبک بودن فضای کمی را اشغال می کنند(فضای ۲۵ در ۲۵) به همین دلیل مناسب برای خانه های کوچک می باشند.پیچ و مهره ی مورد نیاز به همراه راهنمای اتصال در بسته بندی موجود است.

استند گلدان مدل قلب

این استند گلدان با متریال پروفیل های صنعتی و سبک و در عین حال مقاوم ساخته شده و به منظور تضمین مقاومت اتصالات از جوش CO2 استفاده گردیده که موجب استحکام بالای محصول شده است تا بتواند وزن گلدانهای مختلف را به راحتی تحمل کند. طراحی این پایه گلدان با الهام از شکل قلب انجام گرفته و استفاده از آن در دکوراسیون های منزل و ادارات انتخاب بسیار مناسبی می باشد. رنگ آمیزی به صورت کوره ای الکترواستاتیک با پودرهای باکیفیت انجام گرفته است که کیفیت بالایی دارد و مقاومت بالایی در مقابل زنگ زدگی ایجاد می کند.

استند گلدان مدل H200 مجموعه 3 عددی

این کار به صورت ست سه عددی با پایه های چهار تایی است که یکی از محکم ترین استندهای گلدان با جنس ام دی اف موجود در بازار است. هر یک از استندها قابلیت وزن بالای ۱۰۰ کیلو گرم را دارند. جنس این کار ها از ام دی اف بوده که با رنگهای اکریلیک به صورت یکنواخت در رنگهای مختلف عرضه شده است و با ارتفاع های متناسبی که دارد، برای سایز های مختلف گلدان در منزل و محل کار مورد استفاده خواهد بود. همچنین از مزایای این مدل، مونتاژ بسیار ساده و بدون نیاز به هرگونه ابزار است و در مواقعی که نیاز به آنها نباشد به راحتی می‌توان آنها را دمونتاژ کرده و بسته بندی یا جابه جا نمود.

استند گلدان مدل STN010 مجموعه 3 عددی

استند مدل STN010 یک مجموعه سه تایی است که می توانید به عنوان میز خاطره و میز عسلی، پایه و استند گلدان و همچنین استند آثار هنری و مجسمه استفاده کنید. طراحی خاص و مدرن این مجموعه آن را از سایر استندها متمایز کرده و رنگبندی متنوع این استندها، آنها را برای فضاهای داخلی با سبک های مختلف دکوراسیون و طراحی داخلی مناسب و سازگار کرده است. این استندها تماما از MDF بدون روکش ساخته شده و سپس با لایه‌ای از رنگ درجه یک پوشش داده شده. ارتفاع هر یک از استندها 48، 39، 32سانتی متر است که آن را برای استفاده بصورت جایگاه گلدان یا مجسمه مناسب و کارا کرده است.

مطلب قبلیپرلیت چیست؟
مطلب بعدیسنگ ریزه تزیینی چیست؟