شن تزئینی به سنگ هایی کوچکتراز ماسه گفته میشه که اصطلاحا به شن سایز شکری یا خاویاری معروفند که سایز اونها بزرگتر از ۵/۰ الی ۲ میلی متر نیست شن میگن. این شن ها کاربردهای متفاوتی دارند که در زیر توضیح میدم.

موارد استفاده شنهای تزئینی:

در طراحی روف گاردن، باغ، باغچه و ویلا ، پای گلدانها، تزئین شمع، داخل ظروف دکوری، نقاشی با شن های رنگی و…

اگر به دنبال وسیله ای دکوری و تزئینی میگردید که بتونید با اون به همراه ظروف شیشه ای یک محصول دکوری زیبا و بصرفه درست کنید که کاربرد های دیگه هم داشت باشه، باید این مدل شن هارو بهتون پیشنهاد بدم. شن های رنگی تزئینی از نظر رنگ تنوع بسیار دارن و رنگ های اونها فسفری و جذابن،  البته سایز و شکل شنهای عربی که فقط از لحاظ اسم شبیه شنهای تزئینی هستن متفاوته. شنهای عربی طبیعی هستن و رنگ و ظاهرشون دستکاری نشده است.

شنهای تزئینی مثل سنگ ریزه ها دو نوع دارن یکی اونهایی که رنگشون پایه آب هستن و دیگری پایه تینر یا بنزین

آیا شنهای رنگی پایه تینر برای آکواریوم  مضر هستند؟

باید بگم این محصول رو خیلی سال میشه که برای آکواریوم و تراریوم ها استفاده میکنن و مشکلی برای ماهی ها و گیاه هان پیش نمیاره، البته در خرید این محصولات دقت کنید ماسه ای که میخرید به صورت صحیح و اصولی رنگ شده باشه.

رنگ آبی این ماسه ها تنوع بسیار داره که با دیدن این رنگها محال ممکنه به آرامش نرسید و بهتون پیشنهاد میکنم همین الان بلند شید و از این شنها تهیه کنید و یک تراریوم زیبا با سلیقه خودتون تزئین کنیدو لذتش رو ببرید. البته قبل از درست کردن حتما چندتا عکس و آموزش ببینید.

(سایت سم دی بی هیچگونه مسئولیتی درباره کیفیت کالاهای زیر ندارد و صرفا جهت راحتی در انتخاب شما آنها را انتخاب کرده است)

معرفی چند محصول مرتبط

مطلب قبلیسنگ ریزه تزیینی چیست؟
مطلب بعدیگلدان بتنی چیست؟